Theater
Het grote geheim van succesvolle theaters is eigenlijk niet zo heel spectaculair: bezoekers blijven steeds terugkomen! Maar waarom? En hoe houd je dat zo? Dat is niet zo eenvoudig. Of toch wel? Market Vision vraagt theaterbezoekers waarom, met enkele eenvoudig in te vullen vragen met behulp van een iPad met touchscreen.De kwaliteit van theaters kan zo dagelijks gemeten worden.
Maar een groot theater verhuurt haar locatie vaak voor Congressen en Evenementen. En beschikt vaak over een Restaurant. Dit betekent drie doelgroepen, en dus ook drie vragenlijsten. Het grote voordeel van de iPad is dat die flexibel ingezet kan worden, met elke vragenlijst als applicatie (App). Een bijkomend voordeel is de koppeling met de database, waardoor klachten onmiddellijk doorgestuurd worden naar de directie.
Doelstelling
Het voornaamste doel van dit onderzoek is om te achterhalen hoe de bezoeker of gast de dienstverlening heeft ervaren. Dit resultaat wordt afgezet tegen de beoogde kwaliteit van dienstverlening. Dit levert het verschil op tussen wat aan de gast beloofd is en hoe de gast zijn bezoek werkelijk beleefd heeft. Het breken van de belofte van kwaliteit is immers de voornaamste oorzaak van deserterende gasten!
Online Rapportage
De online rapportage van de resultaten van het onderzoek maken de resultaten van corrigerende maatregelen inzichtelijk. De objectieve cijfers geven een betrouwbaar beeld van de trend. Aspectgegevens met grote (negatieve) variaties in de antwoorden zijn van een waarschuwingssymbool voorzien, en worden gedetailleerd inzichtelijk gemaakt.