Advocatuur
Balans in de leeftijdsopbouw van de cliënten kring: een uitdaging voor advocaten.
Want de jonge cliënten van nu betalen immers de rekeningen van morgen.
Een duur kantoorpand, daar kickt de jongere generatie niet meer op. En voor netwerken heeft zij geen tijd. De jongere generatie Millennials (in de leeftijd van 22 tot 37 jaar) zoekt anders, kiest zijn advocaat anders en vertrouwt sneller informatie op Social Media, Fora, e.d.
Advocatenkantoren reageren daarop door vennoten te laten ‘bloggen.’ Helaas is dit verspilde tijd en moeite. Dit is niet hoe het acquireren van ‘de Millennial’ werkt.
Maar hoe dan wel? Hoe spreek je die nieuwe generatie aan? Wat drijft nu die Millennial? En welk medium moet je daarvoor inzetten? Kennis die essentieel is voor ieder advocatenkantoor.
Market Vision biedt nu enkele ambitieuze advocatenkantoren de kans om mee te doen aan de Millennial Insight Interviews 2018 om deze vragen door verschillende succesvolle Millennials beantwoord te krijgen.
Met deze kennis kan het kantoor een gerichte wervingscampagne onder jongeren voeren omdat je weet hoe de nieuwe generatie juridische bijstand zoekt en vindt, waardoor er weer balans komt in het cliëntenbestand en de toekomst veilig wordt gesteld.
Door dit onderzoek als ‘multi-cliënt’ onderzoek aan te bieden, verwerft jouw kantoor deze essentiële kennis tegen een minimale (want gedeelde) investering.
Market Vision heeft meer dan 20 jaar ervaring met onderzoek en projectleider Jan Mulder heeft 3 jaar lang mogen sparren met advocaten in de functie van Juridisch Adviseur.